مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-02سياسي

ترنم نسیم مهر رضوی در بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس+عکس


کاروان مهر رضوی با حضور در بیمارستان شریعتی بندرعباس، فضای این بیمارستان مادر و کودک را عطرآگین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، از صبح امروز کاروان محور مرکزی زیرسایه خورشید استان هرمزگان برنامه های دومین روز از دهه مبارک کرامت را در بندرعباس از سر گرفتند و در اولین برنامه خود راهی بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس شدند.

  خادمین حرم مطهر رضوی همراه با استقبال گرم کادر درمان بیمارستان و زایشگاه شریعتی بندرعباس وارد این مرکز درمانی شدند و با حضور در این بیمارستان از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرده و ضمن تبریک گویی به مادران در بخش نوزادان تازه تولد یافته حاضر شده و  حرز مبارک حضرت امام جواد علیه السلام را به گردن نوزادان آویختند و دعای خیر نثار این کودکان کردند.

    حجت الاسلام جواهری در بین کارکنان این بیمارستان اظهارداشت: در این دنیا اگر کسی متوجه این شده باشد برای چه آمده است و کجا قرار است برود همین فهم مسیر برای رسیدن به هدف او را کمک خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا یک مجموعه اموری به ما کمک می کند تا سرعت خود را در انجام تکالیف، وظایف و رسیدن به اهداف بیشتر کنیم همانگونه که ما وقتی می خواهیم در کسی شوقی ایجاد کنیم برای بهتر انجام دادن کار وی پاداش هایی در نظر می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترنم نسیم مهر رضوی در بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس+عکس

ترنم نسیم مهر رضوی در بیمارستان دکتر شریعتی بندرعباس+عکس