مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 12:022022-06-02سياسي

2 کاروان خدام ر ضوی به کرمانشاه می آیند


دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت دهه کرامت، دو کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) به کرمانشاه خواهند آمد.

-  سیدمحمدجعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک دهه کرامت در خصوص برنامه های اجرایی این دهه، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از دو سال که به علت شیوع ویروس کرونا برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شد، امسال با حضور آحاد مردم برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های دهه کرامت در روز چهاردهم و پانزدهم خردادماه به علت سالگرد ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد متناسب با این ایام اجرا می شود و از روز 16 خرداد جشن های ویژه این دهه در سطح استان با حضور و مشارکت عموم مردم برگزار می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: اخیرا دشمنان و استکبار با تولید فیلم موهن عنکبوت مقدس در تلاش هستند که چهره و جایگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) را در ذهن جوانان و مردم خدشه دار کنند، اما کور خواندن مردم با گرامیداشت این دهه کرامت توطئه استکبار و غرب را باری دیگر شکست خواهند داد.

وی تصریح کرد: اطعام و دستگیری از نیازمندان و توزیع 20 هزار پرس غذای گرم در سراسر استان، یکی از برنامه های مهم ما در این ایام است که مشارکت خیران و نیکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کاروان خدام ر ضوی به کرمانشاه می آیند

2 کاروان خدام ر ضوی به کرمانشاه می آیند