مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-02سياسي

ضرورت جذب معلم برای همدان از دانشگاه فرهنگیان


استاندار همدان با بیان اینکه جذب نیروی معلم از دانشگاه فرهنگیان برای همدان لازم است گفت: فضای فیزیکی پردیس خواهران فرسوده است و باید مشکل آن حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای اداری ضمن قدردانی از پیگیری های وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش در جهت تعالی علم و دانش اظهار کرد:  سند بنیادین تحول آموزش و پرورش باید توسط افسران فرهنگی که دلسوز هستند و در تمام ناملایمات و سختی وظیفه خود را انجام می دهند و هیچ ناملایماتی آنها را از مسیر اصلی دور نمی کند، اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی داشته باشیم گفت: از مراکزی که باید مورد توجه قرار گیرد دانشگاه تربیت معلم است و در سالهای گذشته به دلیل کمبود معلم از نیرو از راه های دیگر تامین شده؛ اما یکی از مراکز جذب نیروی معلم دانشگاه فرهنگیان است که باید مورد توجه باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مشکلاتی دارد و فضای آموزشی فرسوده است گفت: یکی از درخواست های ما تامین اعتبار لازم برای تخریب و بازسازی در حوزه کلاس ها و خوابگاه این محیط است.

وی با بیان اینکه مشکلات نیروی انسانی معلم در استان وجود دارد خاطرنشان کرد: امسال باید حداقل 2 هزار نفر نیروی انسانی معلم در راستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جذب معلم برای همدان از دانشگاه فرهنگیان

ضرورت جذب معلم برای همدان از دانشگاه فرهنگیان