مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 10:222022-06-02سياسي

ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراغه/بنیاد ملی آذربایجان راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، مهدی اسماعیلی پس از ورود به شهر مراغه با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی با حضور در بیمارستان 64 تختخوابی سهند ارتش از این طرح نیمه تمام 23 ساله بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهیدان کرمی، دیدار با استاد کریمی شاعر اهل بیت و صاحب دیوان رنگارنگ، بازدید از موسسه قرآنی هدایت، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان، دیدار با مردم و نخبگان از برنامه های بعدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به مراغه خواهد بود.

  تخصیص اعتبار و تکمیل آزادراه مراغه هشترود، ساخت کنارگذر جنوبی، تکمیل بیمارستان سهند ارتش، توسعه گردشگری، اشتغال جوانان اصلی ترین مطالبه مردم مراغه از رییس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی است.

وزیر ارشاد صبح امروز نیز در بدو ورود به تبریز اظهار داشت: آذربایجان  ظرفیت های فرهنگی کم نظیری یا حتی بی نظیری دارد و به همین جهت در حوزه های مختلف  فرهنگی هم برای خود استان و نیز فرااستانی مستعد برنامه ریزی های متعدد است.

وی تاکید کرد: در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی موضوع فعال سازی بنیاد آذربایجان را به عنوان یک بنیاد ملی و بین المللی پیگیری کرده و ان شاءالله در این سفر تدوین خواهیم کرد تا تقدیم مردم و فرهنگ دوستان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراغه/بنیاد ملی آذربایجان راه اندازی می شود

ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مراغه/بنیاد ملی آذربایجان راه اندازی می شود