مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-02اقتصادي

اتصال شبکه ریلی میانه به اردبیل تا پایان امسال/ اتصال میانه به آزادراه سرچم


معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه های استان آذربایجان شرقی از اتصال شبکه ریلی میانه به اردبیل و اتصال میانه به آزاد راه سرچم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی و بازدید از پروژه های این استان  اظهار کرد: این شرکت در محدوده میانه، دو ابر پروژه در حال ساخت دارد که برای منطقه تغییرات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی از اتصال شبکه ریلی میانه به اردبیل خبر داد و عنوان کرد: این مسیر ریلی به طول 185 کیلومتر است که 31 کیلومتر تونل و حدود پنج کیلومتر پل در این مسیر در حال اجرا است.

خادمی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مرکزیت از این مسیر به سمت میانه خواهد آمد، اظهار کرد: مسیر دیگر به سمت تبریز بوده و امروز خوشبختانه یک مسیر میانبر ریلی دو خطه احداث شده و تا بستان آباد بهره برداری شده است و ان شاءالله مراحل پایانی به سمت تبریز نیز بهره برداری خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با ایجاد این مسیر، زمان تردد مردم از تبریز به میانه کاهش می یابد و تحولی در بخش حمل و نقل ریلی این منطقه محسوب می شود.

  خادمی با بیان اینکه تلاشمان بر این است هر دو پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد، گفت: دو کلان پروژه این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال شبکه ریلی میانه به اردبیل تا پایان امسال/ اتصال میانه به آزادراه سرچم

اتصال شبکه ریلی میانه به اردبیل تا پایان امسال/ اتصال میانه به آزادراه سرچم