مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 23:272022-06-01بين الملل

بازگرداندن 50 داعشی دستگیر شده در سوریه به عراق


عراق تاکنون هزاران شهروند خود را به دلیل عضویت در گروه تروریستی داعش تحت تعقیب قرار داده است؛ جرمی که طبق قانون ضد تروریسم مجازات آن اعدام است.

- سرویس های امنیتی عراق اعلام کردند که مقام های این کشور 50 تروریست عراقی عضو داعش را که توسط نیروهای کرد در شمال شرق سوریه بازداشت شده بودند را به کشورشان بازگرداندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روزنامه لو فیگارو، در بیانیه مطبوعاتی که فرماندهی عملیات مشترک نیروهای سوریه دموکراتیک - ائتلافی از نیروهای کرد و عرب - روز چهارشنبه منتشر کرده است، دستگیرشدگان از طریق پست مرزی رابعه تحویل عراق شدند.

این گزارش می افزاید: داعشیان دستگیرشده به سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق تحویل داده می شوند تا از آنها بازجویی به عمل آمده و تمامی اقدامات قانونی لازم علیه آنها انجام شود.

لو فیگارو به نقل از یک مقام ارشد نظامی در بغداد، اعلام کرده است که دستگیرشدگان عراقی هستند.

بر اساس این گزارش، عراق بارها نسبت به تهدید داعش در شمال شرق سوریه هشدار داده و در ماه دسامبر، یکصد داعشی را به کشورش بازگرده است.

لو فیگارو یادآوری می کند: عراق تاکنون هزاران شهروند خود را به دلیل عضویت در گروه تروریستی داعش تحت تعقیب قرار داده است؛ جرمی که طبق قانون ضد تروریسم مجازات آن اعدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 50 داعشی دستگیر شده در سوریه به عراق

بازگرداندن 50 داعشی دستگیر شده در سوریه به عراق