مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 22:472022-06-01سياسي

مخابرات وضعیت ارتباطی نقاط کور و مناطق کوهستانی گلستان را تقویت می کند


دغدغه هلال احمر پوشش جغرافیایی در مناطق کوهستانی و نقاط کور است، این آمادگی را داریم که با هدف گذاری و نقاطی که از سوی هلال احمر اعلام می شود وضعیت ارتباطات آن نقاط را تقویت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، غلامرضا شهمرادی در جلسه مشترک جمعیت هلال احمر گلستان و اداره کل مخابرات استان در راستای همکاری های مشترک بین دو سازمان اظهار کرد: هلال احمر جزو سازمان های مؤثر و خوشنام است و در بحران ها همیشه در میدان است خدمات بی منت به مردم ارائه می دهد، مخابرات هم در بحران ها جزو دستگاه های حساس است، نمونه عملکرد مخابرات در سیل آق قلا بود که با وجود آسیب دیدن اکثر زیرساخت ها، ارتباطات موبایلی و سیار مختل نشد.

وی تصریح کرد: از لحاظ زیرساخت ارتباطی استان در وضعیت خوبی قرار دارد در همه شهرها و 95 درصد روستاها اینترنت پرسرعت داریم، اما دغدغه هلال احمر پوشش جغرافیایی در مناطق کوهستانی و نقاط کور است و ما این آمادگی را داریم که با هدف گذاری و نقاطی که از سوی هلال احمر اعلام می شود وضعیت ارتباطات آن نقاط را تقویت کنیم.

مدیرکل مخابرات گلستان خاطرنشان کرد: ما در کنار شما و معین شما هستیم کار هلال احمر خدمت مستقیم به مردم در زمان بحران است و این ارزشمند است، با توجه به تعدادی بالای نیرو در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات وضعیت ارتباطی نقاط کور و مناطق کوهستانی گلستان را تقویت می کند

مخابرات وضعیت ارتباطی نقاط کور و مناطق کوهستانی گلستان را تقویت می کند