مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 21:572022-06-01بين الملل

همکاری ناتو با نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان


ناتو با هدف ارتقا سطح کیفی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان، دوره آموزشی برنامه ریزی عملیات جنگی در دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه ای چهارشنبه شب به وقت تهران، از برگزاری دوره آموزشی ناتو برای نیروهای مسلح  جمهوری آذربایجان  در شهر  باکو خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری نیوز آرمنیا ، در چارچوب همکاری وزارت دفاع جمهوری آذربایجان و ناتو، یک گروه آموزشی فرماندهی ناتو در دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان مبادرت به آموزش نظامیان این کشور کردند.

در این دوره، اطلاعات کلی در مورد ناتو، ساختار ستادی و جلسات توجیهی در زمینه های مختلف مرتبط با روند برنامه ریزی عملیات جنگی به برخی نظامیان ارتش جمهوری آذربایجان ارائه می شود.

بنابر اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، هدف از برگزاری این دوره، ارتقا سطح کیفی نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان  جهت  استفاده در برهه های حساس است.

چندی قبل وزارت دفاع جمهوری آذربایجان  از مشارکت شماری از پرسنل نیروی دریایی خود در رزمایش ناتو در شرق مدیترانه خبر داد.

 وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که  شماری از پرسنل نیروی دریایی این کشور در عملیات ناتو در قالب رزمایش دریایی چندملیتی مدیترانه شرقی  در ترکیه  شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ناتو با نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان

همکاری ناتو با نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان