مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 21:522022-06-01اقتصادي

خبر خوش معاون وزیر به صنعت آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی رسولیان شامگاه امروز در حاشیه ستاد ارتباطات مردمی که در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان راه اندازی شده است، اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم این است که مسئولان به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی ادامه داد: مسئولان با بررسی مسایل و مشکلات صاحبان کسب و کارها در حد توان با اختیاراتی که دارند از ابزارهای قانونی برای حل مشکلات استفاده می کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تا جایی که امکان قانونی وجود داشته باشد قطعا وظیفه داریم در چارچوب این اختیارات حداکثر مساعدت را در مسائل مربوط به تامین مالی، تامین مواد اولیه، در حوزه معادن و همچنین در زمینه تامین زمین داشته باشیم.

وی با بیان این که امروز حداقل 120 نفر با درخواست های متعدد به ما مراجعه کرده اند، افزود: بخشی از موارد مطرح شده مربوط به موضوع هایی است که در حیطه اختیارات ما نیست و باید به ستادهای قانونی مانند ستاد تسهیل، ستاد حمایت قضایی و یا کمیته های مربوطه در سطح ملی منعکس شود تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و مشکلات را حل کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: یکی از مهمترین فواید راه اندازی ستاد ارتباطات مردمی این است که مردم می توانند موضوع ها و درخواست های خود را بدون واسطه مطرح کنند چرا که در چنین موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش معاون وزیر به صنعت آذربایجان شرقی

خبر خوش معاون وزیر به صنعت آذربایجان شرقی