مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:372022-06-01اقتصادي

معاون دادستان کل کشور ضرب الاجلی 3ماهه جهت لایروبی بندرآستارا صادر کرد


معاون دادستان کل کشور با ابراز تاسف از اینکه پروژه بندر آستارا به دلایل مختلف بعد از 13 سال به سرانجام نرسیده است، ضرب الاجلی سه ماهه جهت لایروبی بندرآستارا صادر کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ سعید عمرانی با اشاره به بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا و دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: در پی بازدید از این بندر، ضرب الاجل سه ماهه ای برای لایروبی کامل آن با هدف ورود کشتی هایی با ظرفیت بارگیری بالا و توسعه اقتصادی بندر آستارا تعیین شد.

وی با بیان اینکه سه ماه بعد برای پیگیری موارد تعیین شده از بندر آستارا بازدید خواهیم کرد،افزود: این بندر یکی از معابر مهم ترانزیتی، صادرات و واردات است لذا انتظار می رود تمام موارد قانونی در آن رعایت شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور با ابراز  تاسف از اینکه پروژه بندر آستارا به دلایل مختلف بعد از 13 سال به سرانجام نرسیده است، عنوان کرد: از سال 88  تاکنون اقدام ملموسی که به نتیجه رسیده باشد در این بندر انجام نشده تا کشتی ها  در آن پهلو بگیرند و مراودات کالا صورت بگیرد.

عمرانی با اشاره به اینکه چنانچه تا سه ماه آینده مشکل لایروبی بندر آستارا رفع نشود، مسیر ترانزیت کالا عوض خواهد شد، گفت: تغییر مسیر ترانزیت کالا مسلما به ضرر چهار استان گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل کشور ضرب الاجلی 3ماهه جهت لایروبی بندرآستارا صادر کرد

معاون دادستان کل کشور ضرب الاجلی 3ماهه جهت لایروبی بندرآستارا صادر کرد