مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:122022-06-01سياسي

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب دیده متروپل


بازماندگانی که مرحوم حق بیمه آن ها را واریز کرده است، می توانند به شعب یک و دو تامین اجتماعی آبادان یا کارگزاری های رسمی مراجعه کنند یا از طریق سامانه های اینترنتی، - درخواست مستمری بازماندگان را ثبت کنند.

معاون اداره کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: کسبه ای که ماهانه لیست بیمه کارگاه را رد می کردند اما در حادثه متروپل کسب و کارشان تعطیل شده است می توانند برای ارسال لیست حق بیمه امهال بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل قنواتی در حاشیه بازدید از محل حادثه متروپل که امروز (11 خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: کسبه ای که ماهانه لیست بیمه کارگاه را رد می کردند اما در حادثه متروپل کسب و کارشان تعطیل شده است می توانند برای ارسال لیست حق بیمه امهال بگیرند.

وی افزود: کارگاه هایی که در خیابان امیری و خیابان های اطراف قرار دارند نیز به دلیل عملیات آواربرداری تعطیل شده اند و اگر این کسبه در پرداخت حق بیمه مشکل دارند، می توانند به سازمان تامین اجتماعی خوزستان مراجعه کنند تا پرداخت حق بیمه تسهیل شود.

معاون اداره کل تامین اجتماعی خوزستان در خصوص برقراری مستمری بازماندگان حادثه متروپل، گفت: بازماندگانی که مرحوم حق بیمه آن ها را واریز کرده است، می توانند به شعب یک و دو تامین اجتماعی آبادان یا کارگزاری های رسمی مراجعه کنند یا از طریق سامانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب دیده متروپل

امهال ارسال لیست بیمه برای کسبه آسیب دیده متروپل