مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 18:372022-06-01سياسي

زنجان، میزبان کاروان زیر سایه خورشید


دبیر کانون های خدمت رضوی استان زنجان گفت: استان زنجان از 15 خردادماه میزبان کاروان زیر سایه خورشید است.

- روح الله حسنی، دبیر کانون های خدمت رضوی استان زنجان، در جمع خبرنگاران، از حضور کاروان زیر سایه خورشید در زنجان خبر داد و اظهار کرد: همچون سنوات گذشته، دیدار با امام جمعه زنجان و حضور در دیدارهای مردمی و جشن های دهه کرامت از برنامه های پیش بینی شده برای خادمان این کاروان است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان زنجان افزود: خادمان حرم رضوی در ایام حضور در زنجان با سفر به روستاهای اطراف استان و دیدارهای مردمی با جشن و سرور ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را گرامی خواهند داشت.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف دختران، پخش صلوات خاصه در ساعت 8 صبح و عصر در طول دهه کرامت در تمامی مساجد و ادارات و ارگان ها و کارخانجات، عیادت بیماران در منزل و بیمارستان، دیدار با کادر درمانی و تقدیر از آنان، برگزاری مسابقه اذان و صلوات خاصه، برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای مزار بالا و پایین از برنامه های این دهه در زنجان است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان زنجان همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی برای توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه سلامت برای پایش سلامت، ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، میزبان کاروان زیر سایه خورشید

زنجان، میزبان کاروان زیر سایه خورشید