مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 17:122022-06-01حوادث

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله با پیامک جعلی سامانه ثنا


متهمان به صورت گسترده پیامکی را در کشور منتشر کرده بودند و پس از ورود کاربران به این لینک آلوده و هدایتشان به صفحه بانکی جعلی، موجودی حسابشان را تخلیه می کردند.

- رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم 15 ساله ای که در استان بوشهر اقدام به طراحی درگاه کلاهبرداری اینترنتی فیشینگ و لینک جعلی سامانه ثنا کرده بود، خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی در گفت وگو با میزان بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا در استان بوشهر و طرح ادعایشان مبنی بر وصول پیامک با سرشماره شخصی در قالب ابلاغ قضایی و سامانه ثنا، پرونده ای تشکیل شد.

وی افزود: شاکیان مدعی بودند که پس از ورود به لینک جانمایی شده در پیامک مذکور مبالغی از حسابشان برداشت و سرقت شده است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در یکی از شهرستان های استان بوشهر دستگیر شد، گفت: متهم نوجوانی 15 ساله است و به همراه فردی که با وی در تلگرام آشنا شده بود اقدام به طراحی درگاه کلاهبرداری اینترنتی فیشینگ و لینک جعلی سامانه ثنا کرده بود.

وی افزود: متهمان به صورت گسترده پیامکی را در کشور منتشر کرده بودند و پس از ورود کاربران به این لینک آلوده و هدایتشان به صفحه بانکی جعلی، موجودی حسابشان را تخلیه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله با پیامک جعلی سامانه ثنا

کلاهبرداری نوجوان 15 ساله با پیامک جعلی سامانه ثنا