مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-01سياسي

پیروی از مکتب امام راحل (ره) نسخه نجات بخش کشور است


سرپرست فرمانداری ساوه با بیان اینکه راه امام و پیروی از مکتب ایشان نسخه نجات بخش کشور است گفت: همه ما باید با پرهیز از تفرقه و با تبعیت از شخصیت بی بدیل آن امام همام در حفظ نظام و اعتلای آرمان های آن تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، مهدی الیاسی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از تأثیرگذارترین شخصیت های معاصر در دوران جنبش های ضد استکباری است اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت ها و فداکاری ها و تدابیر والای حضرت امام و ملت شریف ایران بوده که با ادامه فرهنگ عاشورایی و گفتمان مقاومت و ایثار به قله های افتخار رسیده است.

وی با بیان اینکه راه امام و پیروی از مکتب ایشان نسخه نجات بخش کشور است افزود: همه ما باید با پرهیز از تفرقه و با تبعیت از شخصیت بی بدیل آن امام همام در حفظ نظام و اعتلای آرمان های آن تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری ساوه در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای گرامیداشت روز سالگرد ارتحال امام(ره) بیان کرد: پیش بینی شده بیش از 1500 نفر از شهروندان ساوجی روز شنبه هفته آینده با استفاده از 30 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام اعزام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروی از مکتب امام راحل (ره) نسخه نجات بخش کشور است

پیروی از مکتب امام راحل (ره) نسخه نجات بخش کشور است