مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:022022-06-01سياسي

30 ماه عملیات، زمان تعیین شده برای آبرسانی به 711 روستای گیلان


به گفته نماینده عالی دولت در گیلان، 30 ماه عملیات، حداکثر زمان تعیین شده برای آبرسانی به 711 روستا است و همه باید برای اتمام زودتر از موعد این پروژه تلاش جهادی کنند و هر مدیری کوتاهی کند اجازه ادامه کار به او نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه هماهنگی عملیات اجرایی پروژه های محرومیت زدایی سپاه شامل آبرسانی به 711 روستا در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش مهمی در کاهش محرومیت در کشور دارد، اظهار کرد: عملیات آبرسانی به 711 روستا با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود.

وی با اشاره به کمبود آب شرب در شمال کشور و استان گیلان افزود: براساس آمار یک هزارو200میلی متر در کشور باران باریده ولی همچنان با مشکل آب شرب مواجه هستیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکل آب شرب در روستاهای گیلان بیان کرد: در این عملیات یک سوم روستاهای گیلان هدف گذاری شده و در بودجه امسال هم تعدادی دیگری از روستاها به این عملیات الحاق می شود.

عباسی با ابراز گله مندی از عدم ساماندهی فاضلاب خانگی و صنعتی تصریح کرد: آلودگی های محیطی مانند سموم دفع آفات و فاضلاب خانگی و صنعتی در گیلان به یک معضل تبدیل شده و همین امر سبب شد تا سفره های زیرزمینی آب، آلوده بوده و دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 ماه عملیات، زمان تعیین شده برای آبرسانی به 711 روستای گیلان

30 ماه عملیات، زمان تعیین شده برای آبرسانی به 711 روستای گیلان