مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-01سياسي

همه آنچه درباره «عنکبوت مقدس» باید بدانیم


شرکت ها و آژانس های بین المللی و در رأس آن آلمانی ها، بیش از یک میلیون و 100 هزار یورو در تأمین مالی فیلم ضدایرانی «عنکبوت مقدس» سهیم شده اند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای ارزش های دینی استوار است و یکی از مصادیق مقابله فرهنگی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، تاثیرگذاری در جشنواره های بین المللی هنری و فرهنگی است.

 غربی ها با کوچکترین بهانه ای که به دستشان می رسد، با بزرگ نمایی های خاص خود این بهانه را به وسیله ای برای حمله علیه ارزش های دینی تبدیل می کنند و بدون درنظر گرفتن محتوای فرهنگی و هنری اثری، اصل را بر خدشه دار نمودن ارزش و مقدسات دینی قرار می دهند و چون این روش را موثرترین روش برای مقابله با این انقلاب می دانند.

آنچه هم در جشنواره کن 2022 رخ داد، مبتنی بر همین سیاست است و برجسته کردن یک فیلم با انتخاب بازیگر زن آن بعنوان بازیگر زن برگزیده جشنواره دقیقاً در مسیر هدف ضدیت با اسلام و ایران بود.

با توجه به همین واقعه، گزارشی از فیلم عنکبوت مقدّس و چگونگی استفاده از آن علیه اسلام و ایران در جشنواره کن تقدیم خوانندگان گرامی روزنامه می شود.

روزنامه جمهوری اسلامی با بیان این نکات یادآوری کرده است که بر اساس اخبار به دست آمده، هزینه تهیه این فیلم را ساموئل حدیدا مدیر یهودی کمپانی متروپولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه درباره «عنکبوت مقدس» باید بدانیم

همه آنچه درباره «عنکبوت مقدس» باید بدانیم