مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-01ورزشي

دایر شدن میزهای خدمت رییس جمهور در تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، میزهای خدمت 30 دستگاه اجرایی در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی در ادارات کل این استان برپا شده و آماده خدمات دهی به مردم و وصول دغدغه ها و مشکلات آنها هستند.

 در این میزهای خدمت که از صبح امروز چهارشنبه دایر شده، نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مختلف در محل های از قبل تعیین و اطلاع رسانی شده حضور دارند.

این میزهای خدمت امروز تا ساعت 18 برقرار بوده و فردا نیز از ساعت هشت صبح تا 18 برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.

میز خدمت وزارت خانه و دستگاه های آموزش و پرورش در تالار معلم در خیابان ارتش، ارتباطات و فناری در فلکه خیام ائل گولی، اطلاعات روبروی استادیوم تختی، اقتصاد و دارایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در  اول زعفرانیه، امور خارجه در کوی سهند ائل گولی، بهداشت و درمان در بیمارستان شهید مدنی، تعاون در شهرک امام، جهاد کشاورزی بین نصف راه و لاله، تعزیرات حکومتی در خیابان قانون، دفاع در چهارراه ابوریحان، راه و شهرسازی در میدان منظریه، صمت در خیابان ششگلان برقرار است.

همچنین میزخدمت وزارت علوم در دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهارراه آبرسان، وزارت کشور در شهرداری مرکزی تبریز، میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایر شدن میزهای خدمت رییس جمهور در تبریز

دایر شدن میزهای خدمت رییس جمهور در تبریز