مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01پزشكي

5 اشتباه در کمین 55 درصد زنان طلاق گرفته!


پس از جدایی و طلاق برای بیشتر افراد به ویژه زنان شرایطی پیش می آید که نیاز به مدیریت دارد وگرنه باعث گرفتن تصمیم های اشتباه خواهد شد.

- علیرضا زالی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تازگی اعلام کرده که 13 میلیون جوان مجرد در کشور داریم، از این 13 میلیون مجرد حدود پنج میلیون نفرشان بانوان هستند و 55 درصد از بانوان مطلقه ازدواج نمی کنند.

(منبع خبر: فرارو).

به همین بهانه، لازم دیدیم به رایج ترین اشتباهات زنان طلاق گرفته اشاره کنیم تا بتوانند زندگی بهتری پس از طلاق برای خودشان رقم بزنند.

خودتان را اسیر ای کاش ها می کنید افراد طلاق گرفته به ویژه زنان، اولین چیزی که بعد از جدایی مدام از خود می پرسند این است که گناه من چه بود و کدام قسمت زندگی من مقصر بودم که این اتفاق افتاد؟ او هر چقدر هم که تلاش کند تا با پرت کردن حواسش یا انجام کارهای مختلف از این افکار فرار کند، فایده ای ندارد زیرا این افکار شبیه دامی هستند که منتظرند در هر فرصتی فرد را شکار خود کنند.

چنین خانم هایی باید مراقب باشند که این افکار، آن ها را در دنیایی ازای کاش ها که همراه با هر خاطره تلخ و شیرینی به ذهن می آید، اسیر نکند.

تنهایی را به جای ازدواج انتخاب می کنید ازدواج نکردن و تمایل به زندگی مجردی و تنهایی، تصمیم 55 درصد زنان طلاق گرفته است که البته دلایل مختلفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اشتباه در کمین 55 درصد زنان طلاق گرفته!

5 اشتباه در کمین 55 درصد زنان طلاق گرفته!