مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01سياسي

مدیر عامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد


مدیرعامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک در سفری یک روزه به استان قم به منظور ارائه گزارش عملکرد و تبیین شرایط سیستم بانکی و کسب رهنمود از آیات عظام در بیت چند تن از آیات عظام ومراجع تقلید به طور جداگانه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک در سفر به شهر مقدس قم پس از زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه (س)، در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت حاضر شد و در نشستی با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت وگو کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تبریک روز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) با ابراز خشنودی از دیدار با ایشان تصریح کرد: ما همواره از رهنمودها و دعای خیر علمای بزرگوار قم در راستای تحقق اهدافمان بهره مند بوده ایم.

وی با بیان اینکه بانک ملی بزرگترین بانک کشور است و در حوزه قرض الحسنه و تسهیلات خرد سهم بالایی دارد، گفت: عموم مردم، بانک ملی ایران را می شناسند و این بانک نقش مهمی در نظام بانکداری کشور دارد و از گذشته تاکنون علاوه بر شرکت ها، بخش عمده کارش با عموم و آحاد مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد

مدیر عامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد