مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01ورزشي

تعطیلی 5 ساعته فرودگاه های تهران در روز 14 خرداد


تعطیلی فرودگاه های مذکور به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام و اطلاعیه های هوانوردی صادر شده است و این شرکت ها موظف هستند برنامه پروازی خود را به گونه ای تنظیم کنند که برای ساعات مذکور بلیتی صادر نشود.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی پنج ساعته فرودگاه های استان تهران در روز شنبه 14 خرداد مصادف با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: تمامی وسایل پرنده سبک، فوق سبک، ریز پرنده، پهپاد، بالن و ورزش های هوایی به مدت سه روز در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میراکبر رضوی اظهار کرد: هم زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه های استان تهران به مدت پنج ساعت در روز شنبه 14 خرداد تعطیل می شود و این فرودگاه ها به وقت ایران از ساعت 8 صبح تا 13 تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: تعطیلی فرودگاه های مذکور به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام و اطلاعیه های هوانوردی صادر شده است و این شرکت ها موظف هستند برنامه پروازی خود را به گونه ای تنظیم کنند که برای ساعات مذکور بلیتی صادر نشود.

رضوی خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود به اطلاعات پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 5 ساعته فرودگاه های تهران در روز 14 خرداد

تعطیلی 5 ساعته فرودگاه های تهران در روز 14 خرداد