مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01سياسي

توسعه خدمات هوشمند نیازمند همکاری چند جانبه دستگاه ها است


معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور دولت، مجلس و استان ها گفت: توسعه عدالت از طریق خدمات هوشمند نیازمند همکاری چند جانبه سایر وزارتخانه ها و دستگاه ها محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رضا باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات در امور دولت، مجلس و استان ها در سفر به بوشهر ضمن بیان اهمیت اجرای دقیق تکالیف وزارت ارتباطات در توسعه کشور اظهار کرد: توسعه عدالت از طریق خدمات هوشمند با همکاری چند جانبه سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی برای تحقق تحول دیجیتال محقق می شود.

وی بیان کرد: در استان بوشهر فرصت های بالقوه زیادی وجود دارد که باید با استفاده از ظرفیت های بومی و حمایت های وزارت به خلق ارزش استانی منجر شود.

باقری اصل با اشاره به وجود مشکلات احتمالی در روند اجرای فعالیت های استانی در بخش های مختلف ارتباطی، به ارائه راهکار به صورت محلی و با توجه به ظرفیت های استانی تاکید کرد.

معاون وزیر در امور دولت، مجلس و استان ها درباره حمایت از کسب و کارهای استان خاطرنشان کرد: در صورتی که طرح های استانی نیاز به داده های ملی داشته باشند، اطلاعات مورد نیاز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات هوشمند نیازمند همکاری چند جانبه دستگاه ها است

توسعه خدمات هوشمند نیازمند همکاری چند جانبه دستگاه ها است