مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-01اقتصادي

دخترانی که مجرد ماندن را ترجیح می دهند


متأسفانه بسیاری از اختلافات زن و مرد ناشی از مشکلات مالی است، بسیاری از دوستانم متاسفانه به دلیل همین مشکل، نتوانسته اند با هم کنار بیایند و مجبور به طلاق شده اند، - البته چشم و هم چشمی ها هم دلیل دیگر اختلافات در زندگی زوجین است.

این روزها بالا رفتن سن ازدواج و مجرد ماندن دختران در جامعه به دغدغه ای جدی تبدیل شده، گرچه یکی از ویژگی های در حال حاضر جامعه ما آمار بالای جمعیت جوان بوده که می تواند یک فرصت برای توسعه کشور باشد، اما کاهش تمایل به ازدواج موجب بروز نگرانی ها شده است.

با وجود همه برنامه ریزی ها و تبلیغاتی که از سوی نهادهای متولی و مسئولان برنامه ریزی در راستای ترغیب جوانان به ازدواج و همچنین فرزند دارشدن وجود دارد، اما در حال حاضر برخی جوانان تمایل به ازدواج کردن ندارند و در مواردی هم که این تمایل از سوی دختر و پسرها وجود داشته باشد، ظاهرا مسائل اقتصادی و اجتماعی دامن گیر آن ها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البته خانواده ها در بالا رفتن سن ازدواج دختر و پسر نیز دخیل اند، شاید بالا رفتن سطح توقعات دختران مانع از ازدواج کردن آن ها باشد، اما این موضوع را نباید فراموش کرد که خواسته های برخی پسران هم نسبت به دختران افزایش یافته است و یکی از آن ها شاغل بودن همسر با درآمد بالاست که متاسفانه به این مساله دامن زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخترانی که مجرد ماندن را ترجیح می دهند

دخترانی که مجرد ماندن را ترجیح می دهند