مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-01اقتصادي

تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد استان سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد در حوزه مواد غذایی و دام و طیور که از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تأثیر می پذیرند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در کمیسیون کارگری استان سمنان که با حضور دبیرکل و معاون جامعه اسلامی کارگران در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ کار در استان سمنان نهادینه شده است.

وی با بیان اینکه  از جامعه کارگران استان سمنان صمیمانه به دلیل همراهی های مستمر تقدیر و تشکر دارم، اضافه کرد: استان سمنان در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات در کشور پیشرو و پیشگام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: فعالان اقتصادی، کسبه، بازاریان و واحدهای تولیدی بیشترین همراهی را در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها داشتند.

ریواده گفت: در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها کوچک ترین تنشی را در استان سمنان نداشتیم که ناشی از هم افزایی و همدلی بین کمیسیون کارگری و دستگاه های اجرایی و اقناع سازی مناسب در حوزه کارگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد استان سمنان

تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی خرد استان سمنان