مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-01اقتصادي

مشارکت شهرداران استان تهران برای ساخت 130 هزار واحد مسکونی


در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شهرداران استان تهران، 130 هزار واحد مسکونی در شهرهای استان احداث می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، محسن منصوری استاندار تهران شامگاه سه شنبه در دومین نشست فصلی با شهرداران این استان اظهار کرد: در بحث مسکن از شهرداران تقاضا کردیم که در موضوع ساخت مسکن و کمک به اجرای تعهد بزرگ دولت مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال در کل کشور، شهرداری های استان تهران هم سهم بردارند و نقش آفرینی داشته باشند.

وی گفت: تقسیم کار انجام شد و شهرداری ها پذیرفتند 130 هزار واحد مسکونی بسازند و به کمک دولت و ملت بیایند و این موضوع مهم ساخت مسکن را به عنوان یک اتفاق مهم دنبال بکنند.

استداندار تهران بیان کرد: شیوه ساخت و نحوه تامین اراضی و زمین های مورد نیاز و الحاق به بافت و تغییر کاربری ها و نکات و ملاحظاتی که در رابطه با کارگروه امور زیربنایی و کمیسیون ماده 5 مطرح بود توسط شهرداران در جلسه مطرح شد و تصمیم گیری ها هم انجام شد.

وی با اشاره به اربعین افزود: استان تهران برای مراسم اربعین، در استان ایلام، نجف و کربلا به صورت متمرکز با تقسیم کار بین مجموعه های دولتی، نقش اجرایی و حاکمیتی داشته است و نیروهای مردمی و با همکاری گروه های فعال ان شاءالله نقش آفرینی جدی در این سه حوزه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت شهرداران استان تهران برای ساخت 130 هزار واحد مسکونی

مشارکت شهرداران استان تهران برای ساخت 130 هزار واحد مسکونی