مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:322022-06-01فناوري

افزایش 25 برابری پهنای باند اینترنت در شهر دلبران


پهنای باند اینترنت در شهر دلبران به میزان 25 برابر افزایش یافت.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تقویت و بهبود عملکرد سرویس های دیتا در شهر دلبران به عنوان یکی از برنامه های دارای اولویت در منطقه در دستور کار قرار گرفته بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع و ارتقای پهنای باند اینترنت در این شهر و نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی، نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی مشتریان ساکن در دلبران اقدام شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: با این اقدام پهنای باند اینترنت در شهر دلبران از 40 مگ به 1000 مگ (1G) معادل 25 برابر افزایش یافته است که بهبود کیفیت شبکه دیتا را نیز به دنبال دارد.

حکمت ضمن تشریح عملیات و اقدامات لازم در راستای تحقق این پروژه، خاطرنشان کرد: در این پروژه حدود 69 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی همچنین یادآور شد: با اجرای پروژه مذکور و نصب و راه اندازی تجهیزات لازم، بستر مناسب برای ارائه نسل سوم و چهارم اینترنت همراه برای مشتریان همراه اول و دیگر اپراتورهای سیار فراهم شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای پروژه های مخابراتی با همدلی و همفکری کارشناسان متخصص در حوزه های مختلف مخابراتی محقق می شود، تصریح کرد: در اجرای این پروژه نیز همکاران حوزه انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 برابری پهنای باند اینترنت در شهر دلبران

افزایش 25 برابری پهنای باند اینترنت در شهر دلبران