مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:222022-06-01دانش

وزیر علوم خبر داد/ امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع ها


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه ارزش بخشی به دانش و نوآفرینی برون داد دانشگاه است، گفت: وزارت علوم با اعطای امتیازات و مشوق هایی، از کسانی که با پژوهش و اختراع خود برای علم، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی زلفی گل صبح امروز  در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی سهند  اظهار کرد: باید بین افرادی که به صورت مرسوم و عادی فعالیت علمی دارند و کسانی که با تلاش مضاعف، در رشته خود تحول آفرینی می کنند، فرق باشد و افراد تلاشگر تشویق شوند.

وی گفت: در آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی، برای اعضای هیئت علمی که در زمینه ترویج علم در کشور، فعالیت علمی بین المللی، اختراع و نوآوری، فعالیت فرهنگی و پژوهش کاربردی فعالیت ویژه داشته باشند، پایه تشویقی تا پنچ پایه در نظر گرفته می شود.

وزیر علوم با اشاره به نسبت اعضای هیئت علمی با مرتبه دانشیاری و استادی در دانشگاه صنعتی سهند به کل اعضای هیئت علمی و تعداد مقالات علمی این دانشگاه گفت: بازدهی و بهره وری علمی در دانشگاه سهند قابل تحسین است.

وزیر علوم از خدمات دکتر قره باغی در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه و پیشرفت های خوب این دوره قدردانی و به دکتر فاتحی فر سرپرست دانشگاه توصیه کرد حتماً از تجربیات روسای قبلی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم خبر داد/ امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع ها

وزیر علوم خبر داد/ امتیازات ویژه وزارت علوم در حمایت از پژوهش و اختراع ها