مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 20:372022-05-31اقتصادي

ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از ذخایر مطمئن بیش از هفت هزار تنی انواع کود در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی لاهوتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری علی رغم همه چالش های بین المللی در حوزه تأمین نهاده های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه در سطح کشور تدارک دیده شده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود 750 هزار تن بین استانهای کشور توزیع شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد: هم اکنون بیش از 500 هزار تن انواع کودهای کشاورزی در سطح کشور و میزان هفت هزار و 400 تن در انبارهای استان ذخیره است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

لاهوتی ادامه داد: برنامه ابلاغی توزیع در سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن در سطح کشور و 35 هزار تن برای استان است و با تمهیدات لازم با توکل بر خدا، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد

ذخایر مطمئن کودهای شیمیایی در کهگیلویه و بویراحمد