مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 20:372022-05-31حوادث

سرقت های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!


نیروهای کلانتری شهرک ناجا و قاسم آباد مشهد در دو عملیات جداگانه سارقانی را دستگیر کردند که با ترفندهای خاصی به اموال مردم دستبرد می زدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، همزمان با افزایش سرقت های دوچرخه از پارکینگ منازل و مجتمع های مسکونی در مشهد، ردیابی های اطلاعاتی نیروهای انتظامی با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ حسین دهقان پور (رییس پلیس مشهد) برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز شد.

در این میان با توجه به وقوع برخی سرقت ها در منطقه بولوار وکیل آباد و خیابان های اطراف آن، گروه تخصصی از افسران تجسس با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی(رییس کلانتری شهرک ناجا) وارد عمل شدند و با تجزیه و تحلیل های کارشناسی، بازبینی دوربین های مدار بسته را در دستور کار قرار دادند.

بررسی برخی از فیلم هایی که مال باختگان در اختیار نیروهای تجسس گذاشته بودند، حکایت از آن داشت که مردی شیک پوش در حالی که کیف دستی مشکی رنگی را زیر بغل دارد، وارد پارکینگ ها می شود و با دوچرخه بیرون می آید.

بررسی های اطلاعاتی درباره این مرد 50 ساله کت و شلواری نشان داد که او از سارقان سابقه دار و حرفه ای معروف به دایی حمید است که قبلا نیز به جرم سرقت دوچرخه روانه زندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!

سرقت های دزد شیک پوش تا دوستی خیابانی برای گوشی قاپی!