مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-31سياسي

مصوبات بی شمار مجلس در حوزه روستایی/ بازگشت به روستاها اولویتی اساسی است


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: در بودجه امسال، مصوبات بی شماری در حوزه روستایی داشتیم و بر مقوله هایی همچون سنددار کردن زمین های روستایی تأکید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست صمیمانه استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار شهرستان سرخه با اهالی روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید در مسجد جامع ولی عصر (عج) روستای ایج سرخه اظهار کرد: علی رغم سیاست راهبردی نظام اسلامی مبنی بر توجه به روستاها، اما باز هم شاهد مهاجرت برخی روستاییان به شهرها هستم.

وی بیان کرد: لازم است تا مجوزهای لازم برای ساخت وساز در روستاها داده شود و اگر روستا مولد نباشد، امکان بازگشت روستاییان و مهاجرت معکوس وجود ندارد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید امکانات را به روستا برسانیم تا مهاجرت معکوس به روستاها شکل گیرد.

گلرو بیان کرد: در بودجه امسال، مصوبات بی شماری در حوزه روستایی داشتیم و بر مقوله هایی همچون سنددار کردن زمین های روستایی، اجرای طرح هادی و ارائه مجوزهای ساخت خانه های روستایی تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات بی شمار مجلس در حوزه روستایی/ بازگشت به روستاها اولویتی اساسی است

مصوبات بی شمار مجلس در حوزه روستایی/ بازگشت به روستاها اولویتی اساسی است