مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-31سياسي

تدوین نظام مدیریت آب در کشور/هدر رفت آب در کشور 20 تا 50 درصد است


وزیر نیرو با بیان اینکه در حال حاضر بعد از بررسی های فراوان یک وفاق کلی در حوزه توزیع و تخصیص آب به وجود آمده است که در حال بررسی در شورای عالی آب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر محرابیان عصر امروز در جلسه جلسه مشترک مدیران صنعت آب و برق استان زنجان با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده برای مصوبات سفر در حوزه آب و برق در استان اظهار کرد: بخشی از این مصوبات در حال انجام و بخشی هم تکمیل شده است.

 وزیر نیرو با بیان اینکه نیروگاه راه اندازی شده در سفر امروز قرار بود در سال 1402 وارد مدار شود، افزود: با سرعت دادن به روند کار و تسریع امور این نیروگاه در آستانه تابستان تکمیل شده است.

 وی به مطالب مطرح شده در جلسه اشاره و تصریح کرد: بسیاری از نارسایی ها و انتقادات وارد شده به دلیل طرح های نیمه تمام است و اگر تکمیل شوند، رفع خواهد شد.

 محرابیان به مطالب مطرح شده در مورد سد تالوار و آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: من به دلیل سابقه اجرایی که در دولت اسبق داشتم هم از این بازدید کردم و موقعیت امروز این سد با 10 سال پیش هیچ تفاوتی نکرده است و در واقع طی این مدت هیچ آبی از این سد به دست کسی نرسیده است، هر چند نارضایتی حق شماست ولی باید متوجه بود که با وجود اعتبارات زیادی که هزینه شده است، هیچ کاری در این سد انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نظام مدیریت آب در کشور/هدر رفت آب در کشور 20 تا 50 درصد است

تدوین نظام مدیریت آب در کشور/هدر رفت آب در کشور 20 تا 50 درصد است