مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-31سياسي

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال برنامه ریزی لازم با هماهنگی سپاه فتح استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  امین درخشان در دیدار فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: برنامه های خوبی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح برای آینده پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده سپاه فتح استان به عنوان یک نظریه پرداز فرهنگی یاد کرد و گفت: حضور شما در نشست های شورای فرهنگ عمومی یک غنیمت بوده و در راستای اجرای سیاست های فرهنگی دولت مردمی می تواند تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه، افزود: در راستای سیاست های فرهنگی دولت مردمی بنا را بر این گذاشتیم تا برنامه ها وجه مردمی داشته و صرفاً محصور به سالن های بسته نباشد، زیرا احساس می شد که مردم از برنامه های فرهنگی فاصله گرفته اند.

درخشان بخشی از آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را ناشی از عدم حضور مردم در برنامه های فرهنگی مطلوب دانست و ادامه داد: در همین راستا برنامه های ترکیبی فرهنگی و هنری در بیشتر شهرستان های استان برگزار شد و به نوعی آشتی بین مردم و برنامه های فرهنگی و هنری برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی