مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-31سياسي

دشمن هر زمان احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی مطلق در مراسم بزرگداشت شهدای دانشگاه فردوسی مشهد که عصر امروز در دانشکده اداری و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد:  شهدا و مادران شهید مظهر اقتدار و عزت ما هستند.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه هر کجا احساس خطر کرد، به سمتی پنجه انداخت، گفت : این روز ها شاهد پنجه اندازی و حمله دشمنان به مقدسات هستیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: دشمنان ما هر زمان و هر کجا احساس خطر می کنند به مقدسات حمله می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق همچنین با اشاره به توقیف کشتی ایرانی توسط یونان، ابراز کرد: کشوری کشتی ما را به غارت برد اما دریاداران ما با قدرت و شجاعت پاسخ کوبنده ای به آنها دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهیان نور اشاره کرد و افزود: برکاتی که امروز در راهیان نور و در این برنامه ها به دست می آوریم در هیچ برنامه ای قابل مقایسه نیست.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد، فرهنگ شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و رشادت به نسل های جوان را از جمله اهداف و اهمیت اردوی راهیان نور برشمرد و متذکر شد: اعزام کاروان های راهیان نور و انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نسل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هر زمان احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می کند

دشمن هر زمان احساس خطر کند به مقدسات ما حمله می کند