مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 17:472022-05-31سياسي

سهامداران شمسا خواستار احقاق حقوق این شرکت شدند/ اساسنامه شمسا اصلاح می شود


جلسه مجمع عمومی سال 99 شرکت مرکزی شمسا برگزار و در این جلسه ادامه فعالیت این شرکت با وجود مشکلاتی که شیوه نوین سفرهای زیارتی از سوی سازمان حج و زیارت ایجاد کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سال 99 شرکت مرکزی شمسا، پس از وقفه به دلیل شیوع کرونا، با حضور جمعی از نمایندگان و مدیران 31 استان و شهرستان کاشان این شرکت برگزار شد.

در این جلسه، ابوالفضل یازرلو، رییس هیأت مدیره شمسا به فعالیت های انجام شده در سال های اخیر پرداخت و پس از آن مصطفی قاسمی، مدیرعامل شمسا گزارشی در سه بخش قبل از کرونا، زمان کرونا و بعد از آن ارائه کرد.

همچنین سهام داران با بررسی مشکلات شرکت شمسا پس از اجرایی شدن شیوه جدید اعزام ها از سوی سازمان حج و زیارت، به اهمیت فعالیت برای خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام اشاره کردند و جمعی از سهامداران یکدل به بقای شرکت شمسا رأی مثبت دادند.

نکته جالب در این جلسه، کاهش چالش ها و افزایش همدلی سهامداران برای فعالیت پرشور در عرصه زیارت بود.

 در ادامه جلسه، محمدعلی حسینی کمال آبادی به عنوان رییس جلسه، حسین آلویی به عنوان ناظر اول، محمد اقبال به عنوان ناظر دوم و ناصر صبا به عنوان منشی هیأت رییسه مجمع عمومی عادی شرکت شمسا، انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران شمسا خواستار احقاق حقوق این شرکت شدند/ اساسنامه شمسا اصلاح می شود

سهامداران شمسا خواستار احقاق حقوق این شرکت شدند/ اساسنامه شمسا اصلاح می شود