مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-31اقتصادي

صادرات محصولات شیلات کشور ایران به روسیه


به دنبال سفر معاون اقتصادی نخست وزیر جمهوری کارلیا روسیه و یک هیات تجاری این کشور به البرز و دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی این استان از توانمندی های تولیدی و صنعتی در زمینه قطعه بندی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، روز سه شنبه دهم خردادماه معاون اقتصادی نخست وزیر جمهوری کارلیا روسیه به همراه هیات تجاری از این کشور در نشستی با حضور رییس اتاق بازرگانی البرز و جمعی از فعالان اقتصادی این استان در زمینه گسترش مراودات تجاری میان طرفین و ایجاد فرصت های جدید برای بسط این روابط گفتگو کردند.

در این دیدار پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، اظهار کرد: البرز دارای بودن بیش از 4 هزار واحد صنعتی است که عمده فعالیت تولیدی این کارخانه ها در زمینه هایی همچون صنایع دارویی، غذایی، قطعات خودرو و یا کشاورزی است .

وی با بیان اینکه البرز بالغ بر 12 شهرک صنعتی فعال دارد، گفت: یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی خاورمیانه در شهر اشتهارد البرز واقع است و یکی دیگر از ظرفیت های مهم این استان فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام است که نقش مهمی در فعالیت های صنعتی و تولیدی البرز دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز گفت: خوشبختانه زیرساخت های خوبی در فرودگاه بین المللی پیام در بحث کارگو سنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات شیلات کشور ایران به روسیه

صادرات محصولات شیلات کشور ایران به روسیه