مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-31اقتصادي

خودپرداز بانک های پرمشتری به سامانه صیاد متصل شدند


سخنگوی اجرای قانون چک در بانک مرکزی اعلام کرد: 41 هزار خودپرداز و کیوسک بانکی در سراسر کشور به خدمات سامانه صیاد مجهز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، آمنه نادعلی زاده با بیان اینکه بانک هایی که این خدمات را در درگاه خودپردازهای خود تجهیز کرده اند بانک های بزرگ و رتبه اولی در صدور دسته چک هستند، افزود: این بانک ها تعداد خودپردازهایی قابل توجه و پراکندگی گسترده و وضعیت قابل قبولی در سطح کشور دارند.

وی با بیان اینکه از اواخر آذرماه سال گذشته بانک ها به تدریج  خودپردازهای خود را مجهز به ثبت،تایید، انتقال و استعلام چک کرده اند و تا کنون بانک های بزرگ  و پرمشتری این امکان را در خودپردازها و کیوسک های بانکی خود فراهم کرده اند، گفت: بانک مرکزی در راستای تعمیق نفوذ خدمات سامانه صیاد در کشور و همچنین تسهیل دسترسی عموم به این سامانه  علاوه بر درگاه های بانکی  و برنامک های موبایلی؛ از طریق بستر پیامکی 4040701701 و تجهیز درگاه های خودپرداز و کیوسک های بانکی خدمات سامانه صیاد در اختیار مشتریان شبکه بانکی قرار داده است.

به گفته این مقام مسئول بانک مرکزی در حال حاضر خدمات سامانه صیاد از طریق اینترنت بانک ها، همراه بانک ها، برنامک های موبایلی، شعب، بستر پیامکی وخودپرداز و کیوسک بانکی ارائه می شود که بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودپرداز بانک های پرمشتری به سامانه صیاد متصل شدند

خودپرداز بانک های پرمشتری به سامانه صیاد متصل شدند