مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-31سياسي

امحای کالاهای اموال تملیکی کرمان به روز شده است/توقیف 200 تن روغن طی 2 ماه


امحا کالاهای انبارهای تملیکی در استان کرمان به روز شده است و اگر کالایی در انبار وجود داشته باشد مربوط به سال جاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دادخدا سالاری عصر امروز در حاشیه بازدید از انبار های اموال تملیکی در کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت انبار سازمان تملیکی کرمان قابل مقایسه با سال های قبل نیست، زیرا در گذشته نظم خوبی در انبار وجود نداشت و وضعیت نگهداری کالاها و تعیین تکلیف پرونده ها مطلوب نبود.

وی بیان داشت: الحمدالله هم اکنون وضعیت انبار سازمان تملیکی کرمان مطلوب است و از مدیر اموال تملیکی استان کرمان برای ساماندهی امور تقدیر و تشکر می کنم زیرا نتیجه زحمات شبانه روزی یوسفی پور و همکارانش موجب این موفقیت ها شده است.

دادستان کرمان ادامه داد: تغییرات مثبت در انبار اموال تملیکی ملموس و مشهود است و روند خوبی جریان دارد و اموال توقیفی و ضبطی در انبارها تعیین تکلیف شده اند.

کرمان؛ مبتکر فروش اموال فاسدشدنی انبارهای اموال تملیکی است سالاری یادآور شد: با توجه به اینکه هر روز که می گذشت، استهلاک کالاها بیشتر می شد بنابراین به استناد ماده 215 قانون مجازات اسلامی دستور فروش اموال صادر شد و وجه آن در حساب سپرده نگهداری می شود و اگر جنس مسترد شود، وجه به مالک برگردانده می شود و اگر ضبط شود هم وجه مذکور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای کالاهای اموال تملیکی کرمان به روز شده است/توقیف 200 تن روغن طی 2 ماه

امحای کالاهای اموال تملیکی کرمان به روز شده است/توقیف 200 تن روغن طی 2 ماه