مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 16:322022-05-31بين الملل

ژنرال صهیونیست: حماس آماده غافلگیرکردن ارتش اسراییل در دریا می شود


ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاش حماس برای رفع محاصره غزه، درباره توانمندی دریایی مقاومت فلسطین هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محافل نظامی اسراییل مدعی شدند که از زمان آخرین جنگ غزه در سال 2021، حماس تلاش های زیادی برای تقویت و توسعه قابلیت های بیشتر برای نیروهای دریایی خود انجام داده است.

طبق گزارش پایگاه خبری تحلیلی عربی21 ، این تقویت و توسعه توانمندی های دریایی شامل تجهیز قایق های تندرو و جت اسکی هاست که به آن ها اجازه می دهد تا حملاتی را از دریا به خشکی علیه شهرک های اشغالی نزدیکی مرزها انجام دهند.

گزارش ها درخصوص فعالیت نیرو دریایی جنبش حماس، با اعلامیه ی آن در هفته های اخیر مبنی بر آغاز عملیات دریایی جدید هم زمان شده است؛ عملیاتی که مقاومت فلسطین برای شکستن محاصره دریاییِ تحمیل شده توسط اشغالگران به مردم نوار غزه تلاش دارد انجام دهد.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی مدعی شده است که جنبش حماس در تلاش برای بازگرداندن قدرت نظامی، بازسازی بخشی از تونل های تهاجمی و تدافعی مجهز به طیف وسیعی از تسلیحات از جمله موشک های دوربردِ دقیق تر و مرگبارتر و همچنین تجهیز مداوم موشک های ضدپهپاد و هواپیماهای بدون سرنشین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: حماس آماده غافلگیرکردن ارتش اسراییل در دریا می شود

ژنرال صهیونیست: حماس آماده غافلگیرکردن ارتش اسراییل در دریا می شود