مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:522022-05-31اقتصادي

تعریف رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سید علی موسوی، مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سمینار نگاه نو به توانمندی های دانشگاه فنی و حرفه ای و شرکت های دانش بنیان و نقش آن ها در توسعه صنعت کشور ضمن بیان اینکه اکنون دانشگاه های .

- مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای مطرح کرد تعریف رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر اینکه همکاری بین دانشگاه و صنعت هماهنگ باشد، گفت: حرفه های مورد نیاز بازار کار، به عنوان رشته های دانشگاهی تعریف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، سید علی موسوی، مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سمینار نگاه نو به توانمندی های دانشگاه فنی و حرفه ای و شرکت های دانش بنیان و نقش آن ها در توسعه صنعت کشور ضمن بیان اینکه اکنون دانشگاه های نسل چهار دنیا مهارت محور و در خدمت جامعه هستند، گفت: آموزش فنی و حرفه ای بر مبنای ضرورت اجتماعی، ضرورت آموزشی، ضرورت فناوری و ضرورت اقتصادی استوار است.

موسوی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی متخصص و پژوهشگران مورد نیاز بازار کار از مهمترین اهداف نظام آموزش عالی بیشتر کشور ها است، تاکید کرد: همه کشور های پیشرفته دنیا شایستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار

تعریف رشته های دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار