مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-31حوادث

دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در «زیرکوه»


فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران در این رابطه تعداد 5 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زیرکوه، هادی سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی زیرکوه با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل هایی در سطح این شهرستان به پاتوق معتادان تبدیل شده و نارضایتی اهالی را به وجود آورده، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل های شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: مأموران در این عملیات، 5 خرده فروش را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سلمانی با اشاره به ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/3635/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در «زیرکوه»

دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر در «زیرکوه»