مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:422022-05-31دانش

برنامه های فرهنگی و رفاهی دانشجویان نیاز به برنامه ریزی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در نشست رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز گفت: رویکرد سازمان امور دانشجویان در خدمات مشاوره، - رییس سازمان امور دانشجویان با اشاره به افزایش نسبت دانشجویان ارشد و دکتری در خوابگاه ها و ماندگاری بیشتر دانشجو در محیط دانشگاه، گفت: باید برای برنامه های فرهنگی و رفاهی دانشجویان برنامه ریزی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در نشست رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز گفت: رویکرد سازمان امور دانشجویان در خدمات مشاوره، پیشگیری از آسیب هاست و در این مسیر از ظرفیت همیاران سلامت استفاده می شود.

وی با اشاره به افزایش نسبت دانشجویان ارشد و دکتری در خوابگاه ها گفت: این نشان می دهد ماندگاری دانشجو در محیط دانشگاه بیشتر شده است و دانشگاه نقش خانواده ها را برعهده گرفته است؛ لذا باید در زمینه پاسخ به نیاز های فرهنگی و رفاهی دانشجویان برنامه ریزی کنیم.

داداش پور گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای مهیا کردن امکانات ورزشی در محیط دانشگاه ها و خوابگاه ها انجام شده است، اما باید امکانات ورزشی دختران دانشجو بیشتر توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی و رفاهی دانشجویان نیاز به برنامه ریزی دارد

برنامه های فرهنگی و رفاهی دانشجویان نیاز به برنامه ریزی دارد