مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:122022-05-31سياسي

برگزاری نشست تخصصی «حقوق عامه» در دانشگاه کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی حقوق عامه با حضور مقامات قضایی، وکلا، اساتید دانشگاه و دانشجویان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی حقوق عامه با حضور مقامات قضایی، وکلا، اساتید دانشگاه و دانشجویان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، در این نشست رحمت صادقی درباره توسعه امکانات در جامعه اظهار کرد: توسعه امکانات در جامعه منجر به رفاه خواهد شد اما در برخی موارد رضایت ایجاد نمی کند.

وی رضایتمندی مردم را یکی از پیام های احقاق حقوق در جامعه برشمرد و تصریح کرد: برگزاری نشست های تخصصی در راستای منافع ملی کشور و کمک به جامعه دانشگاهی و حقوقدانان بوده و امیدواریم برگزاری این نشست ها منجر به دستیابی اهداف حقوقدانان شود.

فرزاد باباخانی نیز در این نشست با اشاره به ارتباط مردم با حاکمیت بیان کرد: تبیین حقوق عامه نیازمند ارتباط و تعامل مستقیم مردم با حاکمیت و مسئولان کشور است.

وی تبیین حقوق عامه را نیازمند بررسی رابطه ملت ها و دولت ها دانست و افزود: از زمان تشکیل اولین دولت ها، حاکمیت خود را ملزم به تامین نظم عمومی و دفاع از مرزها می دانست و مردم به عنوان اتباع این دولت ها دارای حقوقی بودند و از لحاظ تاریخی همیشه جدال پایان ناپذیری میان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی «حقوق عامه» در دانشگاه کردستان

برگزاری نشست تخصصی «حقوق عامه» در دانشگاه کردستان