مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-31بين الملل

از همکاری رسانه ای تا جاسوسی از مخالفان؛ افزایش همکاری های مغرب و رژیم تل آویو


همزمان با افتتاح اولین دفتر تلویزیونی رژیم صهیونیستی در مغرب، رهبر جبهه پولیساریو از جاسوسی دولت رباط از وی با نرم افزارهای جاسوسی این رژیم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه i24news به عنوان اولین شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، دفتر خود را در شهر رباط، پایتخت مغرب افتتاح کرد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، در مراسم جشنی که به این مناسبت در مجموعه باستانی شاله برگزار شد، تعدادی از مقامات مغربی و شخصیت های دانشگاهی حضور داشتند.

همچنین قرار است دفتر دیگر این شبکه در شهر دارالبیضاء افتتاح شود.

گفتنی است که پاتریک دراحی مالک شبکه i24news میلیاردری با اصالت مغربی و فرانسوی است که از یک خانواده یهودی در شهر دارالبیضاء متولد شده و سپس با خانواده به فرانسه رفته و از آن جا به سرزمین اشغالی سفر کرده است.

از سوی دیگر ابراهیم غالی رهبر سازمان جبهه پولیساریو که داعیه استقلال منطقه صحرای غربی از کشور مغرب را دارد به شبکه پنجم اسپانیا گفت که دولت رباط با استفاده از نرم افزار جاسوسی پگاسوس از وی جاسوسی کرده است.

او گفت که به حافظه تلفن همراه وی نفوذ شده است.

جبهه پولیساریو سازمانی سیاسی نظامی در منطقه صحرای غربی است که دهها سال است برای کنترل این منطقه و خودمختاری بر آن با کشور مغرب در تنش و درگیری به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همکاری رسانه ای تا جاسوسی از مخالفان؛ افزایش همکاری های مغرب و رژیم تل آویو

از همکاری رسانه ای تا جاسوسی از مخالفان؛ افزایش همکاری های مغرب و رژیم تل آویو