مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-31سياسي

تخلفی که به مرور زمان آشکارتر شد/ دولت اسلامی جلوی منکرات جامعه را بگیرد


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت:استفاده از خودروهای اداری در ساعات غیر کاری بدون مجوز بر طبق شرع حرام و طبق قانون جرم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام حمزه پیش قدم در خصوص استفاده از خودروهای دولتی با اشاره به مصادیق اجرای عدالت گفت:  اجرای عدالت همان ترویج فرهنگ معروف و جلوگیری از بی عدالتی در ادارات و جامعه، که مصداق بارز نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با طرح این سوال که چرا باید هنوز شاهد جولان خودروهای اداری در سطح شهر در ساعات غیر اداری باشیم؟ گفت:سیره امام علی(ع) به ما آموخت که حق استفاده از بیت المال را هیچ شخصی، حتی امام امت ندارد.

وی با بیان اینکه قانون و تمکین از آن، در پیشرفت جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست، لذا برای شکل گیری جامعه آرمانی مدنظر اسلام باید قانون وارد متن زندگی و اجتماع شود،گفت: فردی که از خودروی اداری استفاده شخصی می کند با شخصی که مرتکب اختلاس می شود هیچ تفاوتی ندارد و هر دو مرتکب تخلف و معصیت شده و در محضر خداوند متعال و قانون محکوم هستند.

پیش قدم عنوان کرد: استفاده شخصی از خودروهای دولتی، یکی از موضوعاتی است که همواره مورد انتقاد و گلایه شهروندان قرار داشته و با وجود صراحت قانونی مبنی بر ممنوعیت این اقدام اما تقریباً هر روزه موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفی که به مرور زمان آشکارتر شد/ دولت اسلامی جلوی منکرات جامعه را بگیرد

تخلفی که به مرور زمان آشکارتر شد/ دولت اسلامی جلوی منکرات جامعه را بگیرد