مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-31اقتصادي

توقف 85 دقیقه ای فعالیت کارخانجات دخانیات ایران در روز جهانی بدون دخانیات


شرکت دخانیات ایران امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت 85 دقیقه، - محمد شیخان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شرکت دخانیات ایران ساعت 14 بعدازظهر امروز همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس شرکت و به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، به مدت 85 دقیقه، فعالیت همه کارخانجات و ادارات خود را در سطح کشور متوقف کرد.

وی افزود: ما به شرکت دخانیات ایران به عنوان یک صنعت نگاه می کنیم و با این نگاه، نه تنها موافق گسترش مصرف سیگار در کشور نیستیم، بلکه با آن مخالفیم.

شیخان با اشاره به برنامه های خاصی که برای روز جهانی بدون دخانیات در نظر گرفته شده، تأکید کرد: متوقف کردن خط تولید محصولات دخانی در کارخانجات دخانیات کشور یک حرکت نمادین در راستای حمایت از سیاست های جهان بدون دخانیات است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران بیان داشت: باوجود اینکه امروزه مصرف سیگار در جهان رواج پیدا کرده است، ما برای سالم سازی نسل آینده کشور و نیز پرهیز از هر نوع ماده دخانی برنامه های جدیدی داریم.

شیخان به همه کسانی که همزمان با روز جهانی بدون دخانیات تصمیم به ترک سیگار می گیرند تبریک گفت و یادآور شد: بسیاری از بیماری های انسان ها در جوامع امروزی ناشی از مصرف دخانیات است و همه نهاد باید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 85 دقیقه ای فعالیت کارخانجات دخانیات ایران در روز جهانی بدون دخانیات

توقف 85 دقیقه ای فعالیت کارخانجات دخانیات ایران در روز جهانی بدون دخانیات