مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-31بين الملل

موضوعات امنیتی؛ در صدرِ گفت وگوهای ابوظبی-آنکارا


وزیر دفاع ترکیه در نشستی مطبوعاتی اعلام کرد که با مقامات امارات درخصوص موضوعات مختلف به ویژه دفاعی و امنیتی گفت وگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گفت وگوهای امنیتی محور دیدارهای امروز و روز گذشته (دوشنبه) حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه با سران و مقامات امارات بوده است.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، وزیر دفاع ترکیه در نشست مطبوعاتی بعد از دیدارش با محمد بن زاید آل نهیان رییس دولت امارات و  محمد بن احمد البواردی وزیر امور دفاعی این کشور، موضوعات موردبحث دو طرف را مطرح کرده است.

آکار ضمن اشاره به اینکه با مقامات اماراتی در مورد موضوعات مختلف به ویژه دفاعی و امنیتی گفتگو کرده است، از همکاری های نظامی و آموزشی بین آنکارا و ابوظبی خبر داد.

وزیر دفاع ترکیه در نشست مطبوعاتی امروز اذعان کرد کشورش حضور تروریست ها در مرزهای جنوبی خود (شمال سوریه) را نمی پذیرد و آنکارا برای انجام هرگونه ماموریتی آماده است.

در حالی که روز گذشته (دوشنبه) در آخرین واکنش دمشق، یک منبع مسئول در وزارت امور خارجه سوریه اقدامات خصمانه نظامی نیروهای ترکیه در شمال شرق این کشور را محکوم کرده و اذعان داشت که آنکارا به دنبال پاکسازی نژادی در سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعات امنیتی؛ در صدرِ گفت وگوهای ابوظبی-آنکارا

موضوعات امنیتی؛ در صدرِ گفت وگوهای ابوظبی-آنکارا