مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-31سياسي

دشمن در تلاش برای انحراف دختران و زنان جوامع اسلامی است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به تلاش دشمنان برای انحراف کشیدن دختران و مادران جوامع اسلامی گفت: دشمن با استفاده از هجمه های فرهنگی و جنگ تمام عیار رسانه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرندیه، حجت الاسلام حسین منصوری ظهر امروز در آیین گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: ایران اسلامی و به ویژه شهر قم منور از این شخصیت بزرگواری است که امام صادق (ع) از تشریف فرمایی آن حضرت به قم خبر داده است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به مقام علمی آن حضرت گفت: ایشان نیز چون حضرت زینب(س) عالمه غیر معلمه بوده و در میان فرزندان امام کاظم(ع) از نظر علمی و اخلاقی پس از حضرت رضا(ع)، کسی همسنگ حضرت معصومه(س) نبود.

منصوری با بیان اهمیت جایگاه بانوان در دین مبین اسلام و باورهای ملی تصریح کرد: نامگذاری چنین روزی به نام دختر بهترین بهانه برای ارج نهادن به مقام والای دختران و بانوان پاک سرشت جامعه است.

این کارشناس مذهبی به برنامه ریزی های دشمنان برای انحراف کشیدن دختران و مادران جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با استفاده از هجمه های فرهنگی و جنگ تمام عیار رسانه ای، تمام تلاش خود را برای منحرف کردن دختران جامعه به عنوان مادران نسل های آینده به کار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در تلاش برای انحراف دختران و زنان جوامع اسلامی است

دشمن در تلاش برای انحراف دختران و زنان جوامع اسلامی است