مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-31بين الملل

تلاش سفیر رژیم صهیونیستی برای تشدید تنش بین مغرب و الجزائر


سفیر رژیم صهیونیستی در تلاش برای تشدید تنش بین الجزائر و مغرب، بر حمایت تل آویو از موضع مغرب در خصوص صحرای غربی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید گوورین سفیر رژیم صهیونیستی در مغرب از تحول در روابط دوجانبه بین تل آویو و رباط خبر داد.

گوورین در مصاحبه با نشریه آمریکایی مدیا لاین گفت که موضع اسراییل در رابطه با منازعه منطقه ای مغرب با جبهه پولیساریو روشن است و تل آویو از پیشنهاد مغرب برای این منازعه که وی آن را ساختگی خواند، حمایت می کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در مغرب در پاسخ به این سوال که این رژیم چگونه از مغرب حمایت خواهد کرد، گفت: تصور می کنم این مسئله دیر یا زود توسط سران دو طرف بررسی شود .

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، این دیپلمات رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو آماده بررسی موضوع صحرای غربی است و این موضوع در آینده نزدیک بررسی خواهد شد.

گوورین همچنین گفت که روابط بین رباط و تل آویو به سرعت و در مدت زمان کم پیشرفت کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مغرب بین رژیم صهیونیستی و حماس میانجی گری کند، گفت: به عقیده من مغرب می تواند نقش مهمی را ایفا کند همانگونه که در دهه های هشتاد و نود قرن گذشته ایفا می کرد و می تواند بار دیگر این نقش را ایفا کند چرا که از روابط خوبی با اسراییل و کشورهای عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سفیر رژیم صهیونیستی برای تشدید تنش بین مغرب و الجزائر

تلاش سفیر رژیم صهیونیستی برای تشدید تنش بین مغرب و الجزائر