مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:372022-05-31سياسي

نبرد در منطقه خاکستری؛ فلج اعصاب اطلاعاتی و قطع عضو امنیتی دشمن


درگیری امنیتی و اطلاعاتی با صهیونیست ها در منطقه خاکستری است؛ وضعیتی بینابین سفید و سیاه، در آستانه ای پایین تر از ورود به درگیری آشکار و طرفین تا اطلاع ثانوی از موقعیت بازدارندگی در حوزه های گزینشی خارج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعید شهرابی فراهانی تحلیلگر مسائل سیاسی در خبرگزاری دفاع مقدس نوشت: تا زمان اعلام رسمی یا واکنش عملی جمهوری اسلامی، فرض را بر این می گذاریم که اتفاق اخیر در پارچین که به شهادت یکی از مهندسین فعال در این سایت انجامید، کار اسراییلی ها بوده است.

فعلاً هم این قضیه را به ترور شهید صیاد خدایی ربط نمی دهیم و موارد را در دو پوشه جداگانه ثبت می کنیم.

تا اینجا درست؟ و اما بعد .

صهیونیست ها دچار یک تحیر و بلاتکلیفی در مسئله هسته ای و برجام هستند که این امر نیز به توقعات تخیلی و فضایی آنان از شرایط حاکم بر منطقه و جهان بازمی گردد.

ولی به نظر میرسد طیف واقعگرا در دستگاه امنیتی و اطلاعاتی صهیونیست ها از قضیه هسته ای ایران عبور کرده و به این جمع بندی رسیده که توان هسته ای صلح آمیز قابل توقف و حذف نیست.

صدالبته همانطور که سرلشکر باقری رییس ستادکل نیرو های مسلح در بازدید اخیر از پایگاه سرّی ارتش جمهوری اسلامی اشاره داشت، ایرانیان هیچگاه تهدیدات را کوچک نمی گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد در منطقه خاکستری؛ فلج اعصاب اطلاعاتی و قطع عضو امنیتی دشمن

نبرد در منطقه خاکستری؛ فلج اعصاب اطلاعاتی و قطع عضو امنیتی دشمن