مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:022022-05-31اقتصادي

کاهش روزانه بیش از 126 هزار لیتر مصرف آب در پالایشگاه گاز ایلام


مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام از کاهش روزانه بیش از 126 هزار لیتر مصرف آب در این واحد صنعتی خبر داد و گفت: فرهنگ الگوی صرفه جویی مصرف آب در بین کارکنان این شرکت به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام؛ روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه آزمون خطوط آب زیر زمینی آتش نشانی این واحد صنعتی با استفاده از گاز هلیوم باعث کاهش بیش از 100 هزار لیتر آب در روز شده است، افزود: همچنین استفاده از آنتی اسکالانت در احیا بسترهای رزینی در واحدهای تصفیه آب باعث صرفه جویی بیش از 26 هزار لیترآب در روز شده است.

وی ادامه داد: برای بازچرخانی آب این پالایشگاه اقدامات موثری در دست اقدام است که در آینده نزدیک با نصب تجهیزات، روزانه حدود 300 هزار لیتر آب خروجی واحد تصفیه پساب به چرخه مصرف این مجموعه باز می گردد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه محدودیت منابع آب و افزایش تقاضا سبب شده که امروزه بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورمان با مشکل تنش و یا بحران آبی مواجه شوند، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که می تواند اثرات مشکلات ناشی از کم آبی را کاهش دهد، فرهنگ سازی در رابطه با نجات آب و اصلاح الگوی مصرف آن است که این موضوع در بین کارکنان شرکت پالایش گاز ایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روزانه بیش از 126 هزار لیتر مصرف آب در پالایشگاه گاز ایلام

کاهش روزانه بیش از 126 هزار لیتر مصرف آب در پالایشگاه گاز ایلام