مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-31سياسي

عاملی: دستیابی به سواد تحلیلی تمامی حوزه ها را متحول می کند


دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: دستیابی به سواد تحلیلی تمامی حوزه ها را متحول می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، توافقنامه همکاری مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی به امضای بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سیدسعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

فرهنگ یکی از مهمترین بخش های جمهوری اسلامی ایران است سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این مراسم با اشاره به سیر تاریخی فرهنگ، گفت: هر چقدر در تاریخ به جلو آمده ایم پیچیدگی فرهنگ نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی فرهنگ را یکی از مهمترین بخش های جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: با وجود تمام اهمیت هایی که فرهنگ دارد تنها یک درصد بودجه کشور را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، استمرار و امتداد مسیر فرهنگ را بسیار حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید پیشتازی کشور در علم و فرهنگ را حفظ کنیم و در تراز جهانی به دنبال پیشرفت در این عرصه باشیم.

قوه مقننه از ارکان مهم کشور است وی با بیان اینکه مجلس منشا کارهای بزرگ در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: قوه مقننه از ارکان مهم کشور است و نظارت، ارزیابی و مدیریت راهبری کشور را برعهده دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی: دستیابی به سواد تحلیلی تمامی حوزه ها را متحول می کند

عاملی: دستیابی به سواد تحلیلی تمامی حوزه ها را متحول می کند